Spillermøde den 23.januar 2014

Vi startede som vanligt med et festdækket kaffe bord - flere fade fyldt med dejligt pålæg – frisk franskbrød og rugbrød – samt en lille en til halsen.

Et flot fremmøde 42 medlemmer af 58 mulige (inkl. pensionister og passive) snakken gik fint mens man nød traktementet.

Først på dagsordenen var valg af vores formand Eva – 2udvalgsmedlemmer Musse og Jonna L

Flot applaus til alle 3 som var villige til genvalg 2 år mere.

Næste punkt blev spørgsmål ang. den 4.tid (kl.15) berørt – vi er blevet en stor gruppe som gerne vil spiller d.v.s.at i perioder vil banerne på dette tidspunkt blive besat.

Jonna L fortsætter som kassemester – beløb til gave/kaffe kassen ændret til kr. 175,- pr. sæson

Vores udmærkede træner Tage tager en tørn mere ..

Mærkedage blev fremhævet - herrefrokost 6/5-2014 og damefrokost 13/5-2014 - samt afslutning 8/5-2014 – spillermøde den 21/8-2014 - banko 23/11-2014 – juleturnering 11/12-2014. --

HMU-frokostudvalget blev bekræftet. Connie – Lena – Jytte T – Birgit Sc. – Gunver og Inge Lise Sc./

Resultater af vores 9 venskampkampe (indtil videre) 4 vundne – 2uafgjort – 2 tabte og 1 aflysning.

Et vigtigt punkt på spillermødet var HMU-afdelingens 40-års jubilæum 1.september 2014 .

Hvordan skal denne mærkedag afvikles – hvilken dato - JUBI-udvalget: Kirsten G - samt Jonna B og Mogens C (som desværre ikke var til stede) fremlage forskellige forslag Lalandia – Fest – m/ledsager – u/ledsager – Turnering – Kirsten G sender et spørgeskema rund til alle via MAIL som bedes besvaret så hurtigt som muligt.

Udflugten til Christiansborg der var på dagsorden blev ændret til en evt. kanalrundtur med Peter Olesen (når det bliver noget lunere) nærmere information kommer fra Eva.

Det store spørgsmål ændring af navnet HMU-afdelingen – flere forslag kom på bordet Ingen endelig afgørelse – kun et blev hængende i luften - HMU-MIX - skal på generalforsamlingen og godkendes af bestyrelsen - før det kan bruges - MEM - MEM kom med flere forslag - send dem til Eva - der tid nok endnu.

Vores ønske om et klublokale er blevet forkastet af Egedal kommune – det bliver for dyrt siger de. Den endelige afgørelse NU – der må IKKE foretages nogen ændring i lokalet.

Vores HMU hjemmeside blev stærkt fremhævet – alle skal huske at bruge det LINK som stod under punkt 12 på dagsorden http://sbk70klub-modul.dk

En af spillerne havde været så betænksom og tage en dejlig kage med – stor tak til Jan H..

Et hyggeligt og godt spillermøde – nogle skiftede tøj og tog en dyst på banerne efter mødet.

Tak for god ro og orden.

På HMU`s v /Annie