Info vedr. afhentning
Bolde kan afhentes, onsdag aften i Stenløse Hallen 2
Salg af klubbens bolde
Beskrivelse
Vi har skiftet leverandør af bolde, da vi har været meget utilfredse med de gamle. Det har betydet, at vi er gået op i en bedre kvalitet af bolde, som dermed også er blevet en tand dyrere.
Det er muligt at købe klubbens bolde, til kr. 180.
Onsdag fra 20 - 22, via Klaus
samt Lørdag fra 9-10, via Klaus

Du kan enten betale kontant ved afhentningen i Stenløse Hallen 2, eller medbringe dankort kvitteringen, så får du boldene udleveret.
Det er også muligt at betale via MobilePay.
Vælg variant
2 aktier (giver 2 lodder i lodtrækningen)
Beskrivelse

Lodtrækningen vil ske på den årlige generalforsamling, som afholdes den sidste tirsdag i april.

Vælg variant
3 aktier (giver 3 lodder i lodtrækningen)

Vælg variant
4 aktier (giver 4 lodder i lodtrækningen)