Ældretræf

Helsinge d. 9. november 2015 havde vi 32 spillere fra HMU afsted til ældretræf i Helsinge, for spillere over 60+. Vi startede kl. 8 med at spille for at nå at blive færdige til fællesspisning og præmieuddeling kl. 13.30.
De fleste spillede både double og mix, så det var ret hårdt, der var mange kampe i hver pulje. Flere fik 6 kampe i hver række, og det er vi blevet for gamle til, selv om vi kun spiller til 15 i 3 sæt, så der var flere klubber, der sagde, de ikke ville deltage mere, hvis det ikke blev lavet om næste gang.
Men der var 2 par fra HMU, der alligevel vandt.
HD 68B: Asger Steffesen og Erling Nielsen.
HD 60B: Benny Schlüter og Werner Laursen.

Lillerød d. 24. januar 2016.
Denne dag var vi 34 HMU spillere, der drog afsted hjemmefra kl. 7 om morgenen,for at spille ældretræf i Lillerød. Denne gang havde udvalget lyttet til protesterne i Helsinge og lavet flere puljer, så der ikke blev så mange kampe. Og denne dag var den vel tilrettelagt, og vi blev færdige med spillet ca. kl. 13 som planlagt.
Så var der 2 fællessange til harmonika, ret hyggeligt. Derefter fællesspisning for samtlige 160 deltagere - 3 stk. frisksmurt smørrebrød fra cafeteriet.
Derefter præmieuddeling:
HD 68B: Otto Lund Sørensen og Helge Christiansen
MIX 60A: Annie Såby Christensen og Keld Schmidt
MIX 60B: Susanne Baudtler og Steen Vindt
MIX 68B: Birgitte Nielsen og Asger Steffesen
Til slut blev der udtrukket navne, der kunne vinde gavekort fra OK benzin eller en pk. Kaffe.
3 fra Stenløse vandt .
KL. 15.15 kørte vi alle trætte hjem efter en lang dag.
Næste ældretræf er d. 7. marts i Lynge
Eva