MINITON

Fjer på den Sjove Måde for de mindste.
Leg dig igennem badmintontræningen. Miniton er aktiv og super sjov kvalitetstid for dig og dit barn.

Miniton er en introduktion til badminton for de mindste, og hallen runger af grin, skæg og ballade, når det er på programmet. Det handler om leg og sjove øvelser, når du og dit barn deltager på lige fod i badmintontræningen.

Til Minition vil dit barn hurtigt udvikle sig - især inden for det motoriske. Vi leger os til den rigtige teknik med forskellige redskaber. Det handler nemlig om glæden ved at spille badminton og ved at bevæge sig.

Fredag Miniton 17.00 - 18.00 - Træner Indra Strijbos

Klubben har hele udstyrspakken med små ketcher, bold osv. klar, som man kan låne. Du skal blot sørge for at have indendørs sko med.