Velkommen til klubbens hjemmeside.

For at bruge systemet, skal du i de fleste tilfælde logge på med din egen profil, se vejledning herunder.

USU-medlemmer skal oprette deres egen profil, selv om det evt. er forældrenes dankort der bliver anvendt ved betaling.

Alt foregår ved, at man selv aktivt, skal tilmeldes sig et hold, banetime, m.v. og med det samme betale aktiviteten med sit dankort. Året efter vil beløbet automatisk blive trukket igen (man får dog både en mail og en SMS 10 dage inden det sker).

Fremgangsmåden er som følger:
Først oprettes en profil.

1.) Her skal der oprettes en profil (brug knappen i toppen til højre (lille grøn mand med +)), med Navn, adresse, E-mail, telefonnummer m.v. Herefter vælges holdtilmelding og tilmelding til grundkontingent ,eller passiv medlemskab. (Klub-modul, fungerer således, at man betaler for den enkelte ting man melder sig til hver gang, det har de nok gjort for at bevare overblikket over hvad man betaler til)

2.) Hvis i vil have en banetime, så gør følgende: (ellers hop til punkt 3.)
     Bookning af en bane for sæsonen foregår ved, at man først går ind øverst under Holdoversigt. Herefter kommer alle de haller, dage, tidspunkter til syne, hvor man kan booke baner. Find den dag og det tidspunkt i vil have som fast banetime. Vælg så hvilken bane i vil spille på, 1,2,3 eller 4. Sig det lige til medspillerne, hvilket banenummer det er i har meldt jer til, ellers skal vi nok få sjov ud af det.

3.) Intern turnering. Hvis I vil tilmelde jer den interne turnering, så gør følgende: (ellers hop til punkt 4.)
     For at melde sig til den interne turnering, vælges først fanen Holdoversigt øverst oppe, herefter vælges den Intern turnering

om søndagen.

4.) Holdtilmelding, kan foregå således, at man først vælger Holdoversigt øverst, herefter kommer alle hold frem. Klik på prisen på det hold man ønsker at tilmelde sig til (USU skal kun vælge et hold). For SSU gælder det særlige, at i både skal tilmelde jer, tirsdagsholdet og torsdagsholdet. Vær opmærksom på, at beløbet i år indeholder boldpenge samt tilskud til trænere m.v.

Ved udmeldelse, send en mail til kasserer@sbk70.dk eller det enkelte udvalg.

Klaus østergaard
Kasserer kasserer@sbk70.dk