D. 21/11 - 13
Holdkamp d. 16 november:

I lørdags var 1. holdet taget til holdkamp i Albertslund. Da vi kom frem fik vi af vide, at Albertslund manglede en herre, derfor havde vi allerede vundet to kampe på forhånd. Der blev derfor rykket rundt i en af vores herredoubler, så alle i hvert fald gik derfra med en kamp.
Først blev de to mix'er sat igang, de blev begge sikkert vundet. 1. damesinglen, Mette, kæmpede en brag kamp og vandt i 3 sæt. Vi vandt også resten af singlerne på holdet, samt vores ene herredouble, der lige var blevet sat sammen, så nu førte vi 10 - 0.
Vores to damedoubler kæmpede og spillede flot, men tabte desværre i 3 sæt. Vi tabte desværre også en herredouble, da en af vores spillere måtte stoppe pga. en skade.
Så efter en masse gode kampe endte stillingen 10 - 3 til os - YES!! Vi satte os efterfølgende ned og nød et lækkert og velfortjent stykke kage, mums! :)
Vores næste holdkamp bliver spillet lørdag d. 7 december kl. 13.30 i stenløse imod Ishøj SB 50 2. Kom ned og hep!!

D. 11/11 - 13
Sidste nyt fra SSU

Christian W. Kruse var ude at spille turnering d. 2-3 november i Solrød Strand. Her blev det til en flot 3. plads i herredouble i SEN B til ham og makkeren Thomas Fenger, Drive kbh. Tillykke til dem!
 / Isabella

D. 9/11 - 13
Holdkamp d. 26 oktober:

Lørdag d. 26 oktober var 1. holdet ude at spille holdkamp.
1. holdet drog til Taastrup for at spille imod Taastrup Elite 2. Der var en anden holdkamp samtidig med vores, så hallen var fyldt op, og der var god stemning.
Både 1. og 2. damesingle løb af med to flotte sejre, det samme gjorde sig gældende for 1. og 2. damedouble. Endvidere blev 3. og 4. herresingle vundet. Holdkampen sluttede af med en spændende og tæt 3 sætters herredouble, der desværre blev tabt. Holdkampen endte 6/7, så vi fik 1 point med denne gang.
Den næste holdkamp bliver spillet d. 16/11 i Albertslund kl.15.30.
/ Isabella