Afslutning på den interne turnering i MSU
MSU intern turnering

Den 7.4.2013 spillede motionisterne den sidste runde i vores interne turnering, som igen i år har givet os både motion og smil på læben. Alle hyggede sig med dejlig mad, frembragt af mange hjælpende hænder.

Som det kan ses af billederne var der god stemning ved det festligt dækkede bord, og MSU-udvalget fik pænt bifald, både for dette arrangement og deres arbejde i årets løb.

Årets vindere blev hold 1, nævnt efter opstillingen på billedet:

Arne Sønderhøj, Kim Christensen, Henrik Frederiksen, Helge Christiansen, Rudi Sørensen, Jane Nielsen, Deila Andersen og Birgitte Lærke. Hold 1 bestod desuden af Helle Vangsaa, Birgit Schmidt, Sonja Jørgensen, Palle Jensen, Keld Schmidt, Mogens Andersen og Ole Jeppesen, som mangler på billedet, da holdet ikke havde spilledag denne sidste søndag i runden.

For øvrigt blev hold 2 nr. 2 og hold 3 nr. 3 – lidt pudsigt.

Der blev uddelt kampkrus for 400 kampe til Jane Nielsen og Annie Christensen

Billeder er på vej...