Hvad koster det af være medlem af SBK70 ?

- opdateret d. 9. juli 2020 -

Alle medlemmer betaler et grundkontingent afhængig af ens alder.

850 kr. for personer over 18 år og 800 kr. for ungdomsspillere.
Beløbet opkræves pr. 1/8 eller ved indmeldelse og dækker hele perioden fra sæsonen starter i august måned til den slutter i maj/juni måned.

Herefter betaler alle medlemmer for den aktivitet de gerne vil deltage i/på.

Baneleje
Det kan være man ønsker at leje en fast banetime sammen med 1 til 3 andre. Nogle dage er det muligt at spille single ellers double, med op til 4 betalende spillere pr. bane.
Baneleje betales pr. 1/9. Beløbet er enten 300 for "grønne" tider ellers 525 for de tider hvor der er størst aktivitet og pres på banerne.  Se øverst under holdoversigt http://sbk70.klub-modul.dk/cms/HallPlanShow.aspx. Hvor der står venteliste er banen fuld ud booket. Der hvor der er angivet en pris, er det som regel fordi der er ledig plads, men ellers send en mail til banelederen/kasseren, Klaus, han kan se det (kasserer@sbk70.dk).

Hold
Man kan også i stedet for tilmelde sig et af vores hold hvor der er træner eller kyndig vejledning på,
Ungdomshold (USU) , Seniorhold(SSU), Motionisthold (MSU) eller Husmoderafdelingen M/K (HMU).
Der er her forskellige priser, alt efter hvilket hold man vil gå på. Dette skyldes både at prisen dækker klubbens forventede boldforbrug samt klubbens udgift til deltagelse på Eksterne hold samt tilskud til trænere m.v.
USU, MSU, HMU opkræves pr. 1/8.
SSU opkræves, 1/9 og 1/1.

Priserne for sæsonen 20/21 er:
USU træning op til 2 gange om ugen er 750 kr. Dage m.v. aftales med ungdomsudvalget.
Hvis Ungdomsspillere ønsker at træne mere end de 2 gange om ugen kan der blive mulighed for en 3. eller en 4. træning, for ekstra 400 kr. pr. halvår. (Tilmelding under EVENT, øverst).
MSU (onsdag aften fra 19-20), er 500 for det tidlige hold og 850 for det sene hold fra 20-22.
SSU (tirsdag aften eller torsdag aften) er 650 kr. pr. dag pr. halvår.
HMU (torsdag) er  250 kr.

Intern turnering
Vi har en intern turnering kørende henover sæsonen, hvor der bliver spillet 4-6 kampe søndag formiddag. Her startes der med morgenmad på balkonen, inden der bliver dystet et par timer, dette koster 150 kr. om året.

Vejledning til oprettelse m.v. se øverste til venstre - Vejledning til Klub-Modul -

Udmeldelse sker ved kontakt til det enkelte udvalg, eller send en mail til kasserer@sbk70.dk

Ved spørgsmål kontakt vores kasserer Klaus Østergaard, kasserer@sbk70.dk