Stenløse HMU-afdelings 40-års turnering den 30.september 2014

Jubilæumsturneringen var for alle vores inviterede venskabsklubber både damer og herrer - som kun skulle spille double. årgangs alder fra 56 - 67 og 68 + som blev fordelt i grupper A-B-C-rækker. Vi inviterede 12 klubber - men desværre blev det kun til 4 klubber som deltog.

( Frederikssund - Herlev - Tåstrup og Stenløse ) i alt 30 par som spillede pulje spil i begge haller. Vi startede kl. 10.00 hvor vores formand Eva Tøgersen bød alle velkommen. De fleste skulle starte inden for den første time - så vores køkken var åben med kaffe/the - ostemad - vand - øl og en lille kvikker til at varme op på - for dem som havde lyst til det.

Puljespillet blev afsluttet med semifinaler / finaler for en gruppe med 9 par -
direkte finale med 2 grupper med 6 par -
direkte finale med 1 gruppe med 4 par og 1 gruppe med 5 par

Vores flotte præmier var sponseret af LIONS-Stenløse Veksø og YONEX
1.præmie var en bluse damer/herrer
2.præmie var et flot håndklæde
3.præmie var et par strømper

Vinder af DAMER B-rækken 56+
1) Anette Olsen / Kirsten Holkenfeldt / Herlev   2) Aase Sonne - Birgit Schmidt /Stenløse

Vinder af HERRER B-rækken 56+
1) Kim Christensen - Tage Carlsen /Stenløse      2) Kenno Rasmussen - Tonny Mikkelsen /Tåstrup

Vinder af DAMER B-rækken 68+
1) Deila Andersen - Sonja Jørgensen/Stenløse    2) Kirsten Kristensen - Kirsten Gutton/Stenløse

Vinder HERRER B-rækken 68+
1)Steen Hansen - Arenth Harvig/Tåstrup      2) Hardy Tagmos - Werner Laursen/Stenløse
3) Flemming Christensen - Peter Mosby/ Stenløse

Vinder DAMER C-rækken 56+
1) Sonja Hultberg - Annegrete Bakbøl/Stenløse + 2) Birthe Jacobsen - Bente Alm/Stenløse +
3) Rudi Sørensen - Birgit Rasmussen / Stenløse

Spillet slutter ca. kl. 13.15 og så var det Frokost i lokal 64

Meget flot frokostbord - laksetærter - frikadeller - skinke - ribbensteg - tunmousse - pastasalat - broccolisalat - kartoffelsalat - samt kaffe/the med 2 slags kager til øl - vin - vand var også incl. i prisen for turneringen

Vi afsluttede denne fantastiske dag med Amerikansk lotteri - 4 farver
1.præmien var et gavekort til Rema - sponseret af Erik Sonne

De 5 andre præmier: - 4stk lysestager - Thermokande fra Bodum - Antonberg Chokolade - Plaid - 1 fl. Vin - var fra HMU-afdelingen.

HMU-udvalget takker mange gange for den store hjælp vi fik til de dejlige salater - hjælp til borddækning og til oprydningen bag efter.

En meget vellykket turnering
På HMUs vegne/Annie