Reception d. 23. oktober 2014 vedr.
HMU's 40 års Jubilæum d. 1. september 2014
Et tilbageblik på nogle dejlige timer ved vores 40 års Jubilæums Reception.
Torsdag d. 23. oktober 2014 blev dagen hvor HMU udvalget valgte at fejre vores 40 års Jubilæum ved en stor Reception, hvor ALLE gamle HMU spillere blev inviteret.

Det var et stort arbejde at finde alle de "gamles" adresser. Men næsten alle blev fundet, og Annie lavede en meget flot indbydelse, som blev sendt til dem og alle os andre.

En indbydelse blev også sendt til vores Borgmester - Willy Eliasen, vores Viceborgmester - Jens Jørgen Nygaard, Forvaltningschef - Peter Rugholm, Halinspektør - Stine Maagaard og øvrige halpersonale, Idrætsinspektør - Jan Ludvigsen, SIS - Paw Marnæs, SBK's bestyrelse,

samt alle HMU Sponsorer: Kvickly, Nordea, Lions og Erik Sonne, samt til alle HMU's Venskabsklubber.
Samtidig blev der sat en annonce i avisen om Reception d. 23/10 mellem 13.30 og 15.30, hvor alle var velkommen.
Udvalget og frivillige HMU-mænd opsatte borde og stole i selve badmintonhallen til ca. 100 personer. Der blev dækket med grønne duge og fine blomster, og speciel trykte grønne servietter på alle bordene.

Fra vores Jubilæumsfest d. 27. september 2014, og fra Jubilæumsturneringen d. 30. september 2014, havde Annie lavet nogen rigtig flotte collager med billeder og ophængt dem i hallen.

Et gavebord og et langt bord til madbuffeten, og et til øl, vin vand, kaffe og the blev også pyntet med duge og blomster.
Buffeten bestod af små frikadeller, pølsehorn, forskellige sandwich, lækre lagkager og ostelagkager, samt store flotte frugtfade.

Alt lavet af Udvalget og HMU-pigerne.

Da kl. nærmere sig 13.30 begyndte det at vælte ind med mennesker, der ville være med til at fejre os. Det var så dejligt at se hvor mange gamle HMU'er der mødte op. Desværre manglede vi også en del, der enten var syge, på arbejde, eller på rejse, eller på anden måde forhindret i at komme.

De inviterede på Rådhuset, glimrede ved deres fravær, mange uden at melde fra, men vi havde alle en dejlig dag alligevel.
Undertegnede Eva, som er formand, holdt en tale, hvor der blev fortalt om HMU gennem 40 år. Bl.a. om Vigær-Cup, Colgate-Cup, 8-kants-, 4-kants- og 3-kants turneringer.

Og om alle de træningslejre HMU har været på, samt alle de kulturoplevelser jeg som formand har arrangeret gennem årene samt meget andet.

Til sidst blev der råbt Hurra for HMU.

Jens Vagn Nielsen holdt også en meget fin tale, hvor Jens fortalte om Vigær-Cuppen, som han og Mona Trolle var stifter af, da de var sponsorer gennem deres firma. Jens takkede også Udvalget for deres store arbejde, og især Annie og Eva for deres engagement for at få HMU til det, det er i dag.

Der blev også tage fine billeder af alle de gamle HMU'er, og af de fremmødte HMU formænd gennem tiden, samt af Receptionen.

Alle nød den dejlige mad fra buffeten, ingen behøvede at gå sultne hjem. Der blev hygget og snakken gik i flere timer, inden det var tid til at bryde op igen.

På gavebordet stod der blomster, dejlige vine, bitre og chokolader, som alle i HMU har nydt godt af siden.
En dejlig dag, som alle tænker tilbage på med glæde.

Udvalget / Eva

"Link til billeder fra dagen"