Som motionist i
STENLØSE BADMINTONKLUB SBK 70

Spille steder:
Stenløse hallen 2, Sandbjerg Hallen og Egedal Gymnasium
Vi vil gerne tilbyde vore nye motionister nogle flere spilleoplevelser og noget socialt samvær.
Du/I er velkommen til en prøvetime, hvor vi kan vurdere din/jeres styrke.
Udover den banetime du/I deler med hinanden, har I også mulighed for at møde andre spillere i klubben ved at deltage i nedenstående arrangementer.
    1. Intern turnering. Vi spiller mod hinanden 4-6 søndage i sæsonen. Man bliver opdelt i hold og efter styrke her møder man andre spillere i klubben på samme niveau. Vi starter dagen kl. 9.30 med fælles morgenmad ½ time herefter spiller vi og slutter ca. kl. 13.
    2. Eksterne turneringer. Vi har 2-hold tilmeldt i DGI regi, de møder andre klubber i Nordsjælland. Ingen singlekampe.
    3. Vi tilbyder træning for nye spillere eller dem som ikke spiller på DGI hold, onsdag fra kl.19 -20. Her har man mulighed for at lære teknikker og få spillet nogle kampe.
    4. Vi tilbyder fællestræning for dem der spiller på DGI hold, hver onsdag fra kl. 20-22.
    5. Lørdagstræning - “frit spil” for alle, fra kl. 15-17 i hal 2.
    VIGTIGT: Tilmelding til frit spil på listen på MSU tavlen.
    6. Klubmesterskaberne og SBK OPEN - er for alle i klubben.
Lidt om det SOCIALE hos motionisterne
I SBK70 dyrker vi det sociale fællesskab, hvor vi alle prøver at støtte op om vores klub ved diverse tiltag.
Efter sidste spillerunde i den interne turnering holder vi en afslutningsfest med fælles spisning, hvor vi kårer det vindende hold, m.m.
Klubmesterskaberne og SBK OPEN - afslutter vi også festligt, på tværs af hele klubben.
Bankospil afholder vi i november, mød op og støt klubben. Der er fantastisk flotte præmier.
Læs og hold jer orienteret på hjemmesiden
www.sbk70.klub-modul.dk

Har du/I spørgsmål til ovennævnte er vi i motionistudvalget
altid parate til at hjælpe. Find vore navne, tlf. og e-mail