Opstart sæson 2020/2021 Ungdom

SÆSON 2020/2021 STARTER MANDAG D. 10. AUGUST FOR ALLE HOLD.

Kom gerne til opstartsmøde onsdag 19/8 kl 17-18 i mødelokale 1 i Stenløsehallen 1, 1. sal.

Kontingent

Prisen for at spille badminton vil i sæsonen 2020/2021 (august til maj/juni) være 1.550 kr. inkl. bolde for to gange træning/uge. Dette betales som et grundkontingent (800 kr.) og betaling for træning (750 kr.). Prisen for begynderhold i Veksø er 400 kr. og her kan vi kun tilbyde en enkelt træning. For de spillere, som klubben tilbyder mere end to træninger per uge, skal der herudover betales et beløb. Dette betales pr. ekstra tilmelding.

For de spillere, som har været tilmeldt træning i den forgangne sæson, vil kontingentet blive trukket automatisk i løbet af juli/august. I modtager en mail og SMS om dette, og skulle gerne være trukket allerede.

Nye spillere tilmeldes via http://sbk70.klub-modul.dk - se vejledning nederst i dette brev.

Betaling af kontingent for nye spillere

For nye spillere foregår tilmeldingen via klubbens hjemmeside http://sbk70.klub-modul.dk, hvor barnet først skal oprettes som bruger. Her er det vigtig at angive mail og telefonnummer på dem (f.eks. forældre), som skal modtage information om invitationer til arrangementer, kontingentopkrævning mv.

Dernæst betales først for grundkontingentet (vælges under ”Holdtilmelding”) og derefter betales for træning (USU træning) – igen under ”Holdtilmelding”.

Arrangementer

Med et udvalg bestående af 2 medlemmer og en stor hjælpende hånd fra senior, kan vi ikke opretholde samme aktivitetsniveau, som vi hidtil har kunne. Det betyder, at vi går en sæson i møde, hvor vi som ungdomsafdeling kun kan tilbyde træninger og holdkampe, hvor vi er så heldige, at Anne Holck Rosendal har tilbudt sin hjælp.

Vores planlagte turnering d. 21.-22. november er fastlagt, og alt overskudstid vil gå til denne.

Badmintonweekend, klubturer, juleafslutning, klubmesterskab og sæsonafslutning kan kun afholdes, hvis vi er flere i udvalget, og/eller nogle forældre driver arrangementet.

I starten af sæsonen vil der blive sendt en årsplan ud med udførlige vejledninger til hvert arrangement, og der vil være opgaver af mange forskellige arter.

Arrangementerne vil dog kun blive en realitet, hvis forældrene tager teten, så sæt kryds i kalenderen nu, og giv ungerne nogle fantastiske oplevelser.

• Badmintonweekend den 12. og 13. september 2020 - træningslejr med overnatning

• Klubbens egen åbne turnering den 23. og 24. november 2020 (mere info kommer senere)

• Juleafslutning den 16. december - fælles for alle hold

• Badmintonweekend den 23. og 24. januar 2021 - træningslejr med overnatning

• Sæsonafslutning den 31. maj 2021 - fælles for alle hold

Derudover vil der være mulighed for at afholde venskabskampe med Måløv, og andre sjove og hyggelige arrangementer - hvis vi har frivillige til at tage teten ☺

Nye medlemmer i ungdomsudvalget

Usu-udvalget søger i høj grad nye medlemmer, og det er nødvendigt for at kunne tilbyde vores børn en spændende og alsidig klub med gode og lærerige arrangementer, som knytter fællesskabet sammen i klubben. Vi er et udvalgt som sammen driver en skøn klub, og vi hygger os med at skabe gode rammer for børnene. Jo det kræver nogle timer ud af hverdagen, men de bliver givet 1000-fold igen ved at se børnenes glæde ved hvert arrangement, i hvert venskab de indgår og i den udvikling vi følger hos det enkelte barn

Tag gerne fat i os, hvis I ønsker mere information eller gerne vil være med.

Udvalget består af:

Katja Kurre (forælder til Maya og Daniel)

Nicholas Ree Lindskov (forælder til Adrian)

Mange fjer-hilsner
Ungdomsudvalget