Stenløse Badminton Klub 1970

Formandsberetning 2017/18

Sæsonen går så småt på hæld, og man kan på mange måder sige, at det er gået "som det plejer". "Plejer" kan nogle gang være noget, man gerne vil undgå eller styre væk fra, men nogle gange kan det også gå så godt, at der ikke er nogen grund til at lave om på noget. Således er tendenser fra de foregående år fortsat frem imod og ind i denne sæson - blandt andet, at der stadig kommer nye spillere til klubben, og det i alle aldre. Husmødrende ser nye ansigter, motionistafdelingen har stor succes med deres træninger, både til begyndere og de rutinerede, og i seniorafdelingen kommer der særligt mange unge til. I ungdomsafdelingen går det som vanligt også godt, og her afholdes en solid strøm af begivenheder og arrangementer hele året igennem. Ungdomsspillerne er også meget aktive på turneringsfronten, hvor der nærmest hver weekend hentes flotte resultater og massere point hjem.

Bankospillet i november forløb som altid godt, og der skal lyde en stor tak til dem, der har stået for arrangementet, både i år og de forgangne år. De løftende hænder gennem de sidste mange år trænger nu til at få en pause, og derfor er der plads til nye kræfter til opgaven fremover. Find derfor gerne din indre hjælper frem og giv lyd fra dig, hvis du har lyst til at give et bidrag til bankospillet i fremtiden.

I løbet af det næste stykke tid afholdes DGIs Landsmesterskaber for både individuelle spillere og hold - og jeg er sikker på, Stenløse vil være stærkt repræsenteret i både de unges og de gamles kategorier.

Den 26. maj afholdes Klubmesterskaberne og SBK Open, hvor vi håber på stor tilslutning og rigtig mange gode, sjove og spændende kampe.

Foreløbigt tak for i år. Jeg ser frem til en stærk afslutning på sæsonen og ligeså meget frem til den kommende sæson.

Christian Wennergren Kruse, formand.