Stenløse Badminton klub 1970 - Klubaktier

Som medlem af Stenløse badminton klub, har du mulighed for at købe aktier i klubben. Det betyder at du støtter klubben og har mulighed for at vinde forskellige præmier ved den årlige generalforsamling. At købe aktier i klubben, er for alle medlemmer, ung som ældre.
Det fungerer således; at du har mulighed for at købe mellem 2 og 4 aktier, jo flere du køber, jo flere "lodder" har du i puljen, når der trækkes lod til den årlige generalforsamling. Klubaktierne kan købes via shoppen på klubbens hjemmeside, eller via mobilepay (nummer: 61794, husk at angive i teksten klubaktier, antal samt fulde navn.) Betalingen skal ske senest d. 31. marts, for at være med til lodtrækningen, betalinger efter denne dato, vil være med i puljen til næste sæson.

Prisen for 2 aktier er 150,- (giver 2 lodder i lodtrækningen)

Prisen for 3 aktier er 200,- (giver 3 lodder i lodtrækningen)

Prisen for 4 aktier er 250,- (giver 4 lodder i lodtrækningen)

Lodtrækningen vil ske på den årlige generalforsamling, som afholdes den sidste tirsdag i april.

Med Venlig Hilsen
Stenløse Badminton klub 1970